ŽERE HLAVNĚ PRaŽÁKY
Hrom do pole
Město
Co si slibujete od účasti v Inovačním maratonu?
Chtěli bychom poradit, jak naše nápady uskutečnit. Těšíme se na debaty o nich a chceme se toho o inovačních projektech hodně naučit.
Představte svůj nápad (projekt). Co a jak nápadem řešíte. Jaký má nápad přínos pro město.
Naše komunitní centrum, by bylo veřejně přístupné všem, kteří se snaží vytvářet hudbu, ale nemají tolik finančních prostředků, pro uskutečnění.
V jaké fázi se nápad (projekt) nachází? (neověřený / ověřený nápad, rozpracovaný / zavedený projekt)
rozpracovaný
Pro koho je projekt určený, definujte cílovou skupinu.
Pro všechny, kdo si chtějí zahrát nebo zazpívat a nemjí kde, na co nebo s kým.
Plánujete zapojit komunitu nebo cílovou skupinu během vývoje projektu?
Ano, jak šíříme svůj nápad, tak se přibalují lidé, kteří mají o náš projekt zájem a myslím, že by nám mohli pomoci, při realizaci.
Jaké jsou existující alternativy k nápadu (projektu) a v čem vnímáte, že je vaše řešení inovativní? Kde jste se inspirovali?
V Berlíně v nahrávacím studiu pro všechny. Toho bychom chtěly dosáhnout.
Kde vnímáte největší překážky z pohledu realizace a z pohledu uplatnění?
Musíme najít prostor, pro realizaci.
Představte váš tým. Jaké jsou silné a slabé stránky, jaké je zkušenost týmu s danou problematikou.
Náš tým je o dvou členech. S danou problematikou se snažíme teprve naučit pracovat, vše je v průběhu, ale naše nadšení je nevyčerpatelné.
Jaká je osobní motivace týmu se danému problému (příležitosti) věnovat?
My osobně se snažíme dělat hudbu, kde to jde a potkáváme lidi se stejnou problematikou. Nemají kde hrát, nahrávat nebo jim chybí variabilita nástrojů.
Proč byste měli být vybráni mezi TOP 10 nápadů (projektů)?
Náš projekt v Praze najde své uplatnění a příznivce a našemu městu chybí.
Jaký přínos pro město má váš projekt?
Jak získáte své zákazníky? (jak si je definujete, jak s nimi budete komunikovat, jak jim produkt prodáte?)
Jaká je finanční rozvaha vašeho řešení?
Jaké externí zdroje a v jaké výši potřebujete na zajištění prvního roku provozu?
Co nyní potřebujete k realizaci v příštích 6 měsících?
Kam jste se s týmem posunuli během soutěže Nakopni Prahu? S kým jste díky Nakopni Prahu navázali kontakt / spolupráci?
Otázky poroty
nefunguje video. Bylo by možné více projekt rozepsat.
Zatím bez odpovědi.