Tweenip
Tweenip
Město
Co si slibujete od účasti v Inovačním maratonu?
Zajištění marketingový podory od města a propojení na další města.
Představte svůj nápad (projekt). Co a jak nápadem řešíte. Jaký má nápad přínos pro město.
Tweenip, je největší databáze baby friendly míst kde momentálně mapujeme již přes 4600 míst.
Nápadem řešíme nedostatek inspirace a kvalitních informací, Zlepšování kvality života rodin, čas ušetření při hledání, peníze díky slevám.
Přínos pro město je dvojí, zlepšení informovanosti rodin s dětmi a větší nabídka co dělat v Praze pro turisty.
V jaké fázi se nápad (projekt) nachází? (neověřený / ověřený nápad, rozpracovaný / zavedený projekt)
Nápad se momentálně nachází ve fázi MVP. Naším momentálním produktem je crowdsourcingová mapa kterou navštěvují a doplňují naší uživatelé.
Pro koho je projekt určený, definujte cílovou skupinu.
Cílová skupina se dělí do tří skupin:
Primární: Rodiče s dětmi do 6ti let
Sekundární: Rodiče s dětmi mezi 6-11ti lety
Terciální: Rodiče s dětmi mezi 11-14ti lety
Vedlejší: dospělí bez dětí (kam nejít abych nenarazil na děti)
Plánujete zapojit komunitu nebo cílovou skupinu během vývoje projektu?
Naše komunita se aktivně zapojuje do vývoje. Veškeré nápady se konzultují a ověřují o komunity.
Vznikají též podněty přímo od komunity co zlepšit.
Jaké jsou existující alternativy k nápadu (projektu) a v čem vnímáte, že je vaše řešení inovativní? Kde jste se inspirovali?
přímá konkurence
explorio.cz
overenorodici.cz
lepší jsme právě v otevřenosti mapy, tím že kdokoliv může upravovat mapu, drží se mapa aktuální a interaktivní. Tím taky dosahujeme vyššího růstu nových míst a zjišťujeme tím i vysokou míru škálovatelnosti.
Kde vnímáte největší překážky z pohledu realizace a z pohledu uplatnění?
Finance na implementaci platebních modulů, uplatňování slev a rezervaci ubytování.
Představte váš tým. Jaké jsou silné a slabé stránky, jaké je zkušenost týmu s danou problematikou.
Patrik Byrouti
Rodič, v minulosti Oracle DBA administrátor, momentálně Datový operátor a AWS architekt.
Barbora Jakubcová
Rodič, Pedagog, mnohaleté zkušenosti ve školství a budování komunity rodičů na sociálních sítích.
Jaká je osobní motivace týmu se danému problému (příležitosti) věnovat?
Jsme rodiče a chceme pomoci ostatním rodičům najít potřebnou inspiraci a informace, jak českým tak zahraničním. Chceme zmapovat celou Evropu do roku 2027.
Proč byste měli být vybráni mezi TOP 10 nápadů (projektů)?
Protože náš nápad pomáhá už nyní desítkám tisíc rodin v Praze a má potenciál nadále zlepšovat a zkvalitňovat život rodin nejenom v hlavním městě.
Potřebujeme podporu Prahy abychom dostali tento produkt mezi širokou veřejnou a zlepšili tak plošně rodinný život.
Jaký přínos pro město má váš projekt?
Jak získáte své zákazníky? (jak si je definujete, jak s nimi budete komunikovat, jak jim produkt prodáte?)
Jaká je finanční rozvaha vašeho řešení?
Jaké externí zdroje a v jaké výši potřebujete na zajištění prvního roku provozu?
Co nyní potřebujete k realizaci v příštích 6 měsících?
Kam jste se s týmem posunuli během soutěže Nakopni Prahu? S kým jste díky Nakopni Prahu navázali kontakt / spolupráci?
Otázky poroty
Čím se odlišujete od podobných projektů např. https://www.kudyznudy.cz/kalendar-akci/akce-pro-deti https://www.informuji.cz/kam-s-detmi/praha/#google_vignette nebo https://goout.net/cs/praha/pro-deti/leznyvlkkzq/?scheduleTag=weekend
Tyto projekty pro nás nejsou přímou konkurencí. My mapujeme stabilně existující místa a získáváme zkušenosti přímo z naší 80tisícové komunity. Rodiče u nás mohou velmi podrobně vyhledávat místa (a události) přesně podle svých aktuálních potřeb, což ostatní neumožňují – např. pro batolata, dle herních prvků, dle přesné lokality, podle rozlohy, časové náročnosti, typu nabízeného občerstvení…